ایران گوگل، بانک مشاغل و اصناف رفسنجان
ایران گوگل، بانک مشاغل و اصناف رفسنجان

توضیحات آگهی

گلفروشی بلک رز رفسنجان

 

طراحی و دیزاین صفر تاصد مراسمات
عرضه انواع گل های آپارتمانی،سبد گل و…

 

گل فروشی ما یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین گل‌فروشی‌‌های شهر رفسنجان است و  در دو دسته گل و گیاه تخصص بالایی دارد و کیفیت گل آن زبانزد است.

فضای داخلی آن بخش‌های مختلفی دارد که هرکدام به گل و گیاهی خاص اختصاص دارد. این گل فروشی، پیج اینستاگرامی برای معرفی و فروش محصولاتش دارد

که از طریق آن امکان سفارش اینترنتی دسته و سبد گل محبوب مشتریان فراهم شده است. شما می‌توانید بعد از انتخاب گل و پرداخت هزینه آن، سفارش خود را در زمان و محل موردنظر دریافت کنید.

گل‌‌های شاخه‌ای، دسته گل، تاج گل، گل‌آرایی، تزیین ماشین عروس، سبد‌های گل و گلدان‌، انواع کاکتوس و گیاهان آپارتمانی و غیر آپارتمانی و… برخی از محصولات و خدمات متنوع گل فروشی ما هستند.

سبدهای گل آماده این گل فروشی تنوع بالایی دارند و با نهایت دقت و سلیقه تهیه و تزیین می‌شوند. این سبدها در مواقع ضروری انتخابی مناسب برای مشتریان هستند؛

همچنین در بهترین گلفروشی در رفسنجان در برخی ایام تخفیف‌ها و جوایزی برای اعضا در نظر گرفته می‌شود. که برای اطلاع از آن می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

برای آنکه از تحویل به موقع سفارش خود به‌ویژه در روزهای خاص (اعیاد یا عزاداری) اطمینان داشته باشید، بهتر است سفارشات خود را یک روز قبل و برای برگزاری مراسم عروسی یک هفته قبل از مراسم با گل‌فروشی هماهنگ کنید.

با افتخار به صدها نفر در رفسنجان کمک کردم با انتخاب بهترین گل عزیزانشون رو خوشحال کنن

 

 

📍 آدرس : رفسجان، بلوار طالقانی ،نبش پارک مادر

📞 تلفن: ۰۳۴۳۴۲۸۷۸۳۰

📲 موبایل: ۰۹۱۳۱۹۳۵۵۲۹

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلفروشی بلک رز رفسنجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *